2009. okt. 3.

Elmaradásaim

Az utóbbi jó pár hétben nem nagyon haladtam a blogommal, és a gyöngy fűzéssel sem. A nyár közepén, belefogtam egy Nagyfiús szoba kialakításához, mire Fabó iskolába megy, ment addigra igazi fiús szobája legyen. A nagy lelkesedésem vége az lett, hogy az egész lakást átforgattam, így másra nem nagyon jutott időm. A héten először szerettem volna kicsit tűzögetni, persze semmit nem találtam így a vége az lett hogy nézegettem a gyöngyeimet. Most elkezdem felrakosgatni az elmaradásokat, mint a Várgesztesi hétvége képeit, vagy augusztusban Editnél a bontogatós napunk eredményét, és a sok játék amelyre meghívtatok de még nem válaszoltam rájuk.

Így most igyekszem visszafelé időrendi sorrendbe mindent feltölteni.

Nincsenek megjegyzések:

Az én városom / My city Budapest