2009. aug. 31.

Mit rejt a táskám?/What does my bag hide?



Fruzsi hívott egy játékra, szerintem igen mókás belesni mások táskájába, ha csak a neten keresztül is.
Igy most az enyémbe lehet belátni:



Én többnyire két táskát használok, egyet hétköznap munkába Ő a szokásos női dolgokat rejti, kiegészítve némi szó tanuló kártyával. /dugóban igen praktikus/ Mostanában rászoktam az apró táskákra amelyeket nem lehet megtömni, ez viszont azzal jár hogy mindig hurcolok magammal szatyrot, amit meglehet tömni a soha semmire nem használt apróságoknak nem éppen nevezhető FONTOS hátha szükség lesz rá tárgyakkal. Hétvégén egy sportos hosszú fülű keresztben felrakható táskát vagy hátizsákot hordok /hangulat függő/amely nem akadályoz a mozgásban, ide csak fontos dolgokat rakok sok pzs-vel, mindig van némi víz és kész is benne hátha Fabinak edzés után vagy a játszótéren szüksége lesz rá. Most az jutott az eszembe, még jó hogy erre a játék nem akkoriban hívtál Fru amikor Fabó még kicsi volt, akkor szinte mindig úgy néztem ki, mint aki utazik.

Nincsenek megjegyzések:

Az én városom / My city Budapest