2009. jún. 28.

Álítólag nyár van. De hol?

Az Én elképzeléseim szerint ilyen a nyár!


Itt egész nap esett, a napot nem láttuk, fülledt meleg van, levegő nincs.
Segítség lesz még NYÁR a Nyáron?
Még a fűzés se megy. :)

Kedv javítónak végignéztem egy csomó-csomó nyilvános galériát. Íme egy csokor hátha tetszik nektek is.

Hangulatos.
Isteni lehet itt reggelente Munkába indulni.
Azt hiszem irigykedem.

Egy ünnepi ebéd!

Vihar utáni csend!

Vihar volt itt is, csend az soha.

Itt hazafelé sétálnék.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszi Bely, hogy összegyűjtöttél ilyen szép képeket.
Én is csak emlékezek, hogy két éve, amikor utolsó idős voltam a fiammal (júl. 20-án született meg több mint 4,5 kg-mal) milyen kánikula volt egész júliusban. Hidd el még nincs idén sincs veszve minden, ami késik nem múlik, messzi még a szeptember...

Az én városom / My city Budapest